.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سکوت را میشکند؟
اگرچه هاشمی رفسنجانی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور نداشت اما به خاطر اظهارات رئیس دولت نهم علیه او و خانواده اش پای وی هم به رقابت های انتخاباتی باز شد تا برخی با استفاده از موضع گیری علیه او تلاش کنند جای خود را در انتخابات مستحکم کنند...
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سکوت را میشکند؟

اگرچه هاشمی رفسنجانی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور نداشت اما به خاطر اظهارات رئیس دولت نهم علیه او و خانواده اش پای وی هم به رقابت های انتخاباتی باز شد تا برخی با استفاده از موضع گیری علیه او تلاش کنند جای خود را در انتخابات مستحکم کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، صحبت های محمود احمدی نژاد علیه هاشمی رفسنجانی در مناظره با میرحسین موسوی باعث شد تا رئیس مجلس خبرگان رهبری نامه ای خطاب به مقام رهبری بنویسد و دغدغه های خود را درباره مسائل کشور بیان کند.

نامه هاشمی اما باعث نشد تا حامیان دولت دست از تخریب علیه وی بردارند و آنها همچون دوره پیشین انتخابات با تمام توان او را تخریب کردند و وی را صحنه گردان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی کردند.

دلخوری های هاشمی رفسنجانی از این مسائل باعث شد تا وی در برابر حملات پی در پی مخالفان خود و ناآرامی های اخیر در کشور سکوت اختیار کند.

در این راستا چندی پیش یک منبع نزدیک به رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار «فرارو» ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت وی از حال روحی خوبی برخوردار است و نمی خواهد در مقابله با فشارهای روانی رئیس جمهور و هوادارن او وا کنش خاصی نشان دهد.

در این خصوص گفته می شد که هاشمی از پذیرفتن افرادی که قصد مذاکره با او درباره حوادث پس از انتخابات را داشته اند خودداری کرده است اما در نهایت وی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم را به حضور پذیرفت تا به سخنان آنها در خصوص وقایع پس از انتخابات گوش فرا دهد.

اینچنین بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی به دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت شتافتند تا ضمن چاره جویی از ایشان درخواست کنند نقش محوری تری را در حل مسائل فعلی کشور ایفا کند.

گفته می شود هاشمی از اقدامات کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پیگیری حوادث روی داده پس از انتخابات استقبال کرده است و از آنها خواسته فعالیت خود را تا روشن شدن قضایا ادامه دهند.

در مقابل نیز اعضای این کمیسیون از هاشمی در خواست کردند به عنوان یکی از شخصیت های کلیدی نظام نقش محوری تری را در این خصوص ایفا کند که هاشمی قول داد مساعدت های لازم را انجام دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند مازندرانی 7 تير 1388
جناب آقای ضرغامی ریاست محترم صدا و سیمای کشور
سلام علیکم ،
با احترام ، خواهشمند است یکبار دیگر مصاحبه تلویزیونی آقای جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی مستقل ساروی ثبت نام شده ریاست جمهوری دهم در اولین روز ثبت نام حضوری درمحل ستاد انتخابات وزارت کشور که در تاریخ 15/2/88 انجام شد و در اخبار سراسری شبکه یک آن روز نشان داده شد را بطور کامل پخش نمایید . پیشنهاد جالب "(تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل...)" ایشان به کاندیداها در آن روز درس سیاسی و انتخاباتی برای همه کاندیداها ، نخبگان سیاسی و رسانه های حال و آینده کشورخواهد بود . سفارش ایشان به خبرنگاران در مورد "رسالت مطبوعاتی" برجسته بود . فرمایش ایشان در مورد "ظرفیتهای قانون اساسی ، آزادی ، دمکراسی و مردمسالاری دینی" ، ارزشمند بود . کاش به پیشنهادهای ایشان توجه می شد ؟! کاش صدا و سیما در برنامه های سیاسی و انتخاباتی از ایشان دعوت و ایده های زیبای اورا منعکس می نمود ؟! چرا که ایشان با بینش سیاسی جلوتر از زمان آن روز کاندیداها را به اتحاد دعوت کرده بود ....کاش که مدیرکل محترم صدا و سیمای مازندران زمینه را برای حضور نخبگان مستقل سیاسی مازندرانی فراهم نمایند ؟! لطفا بیانیه ها و مقالات سیاسی متعدد ایشان را از سایت شمال نیوز با توجه به تاریخ درج آن بازخوانی نمایند تا از آینده نگری سیاسی ایشان درس بگیرند . بسیاری از نخبگان کشور ما بدور از افراط و تفریط ، وابستگی حزبی و جناحی ندارند اما متعهد ، متخصص ، خدمتگزار ، وفادار به نظام ومیهن عزیز اسلامی ایران هستند و توانایی نوآوری و شکوفایی ، اتحاد ملی و انسجام اسلامی دارند . آیا اینطور نیست ؟ امتحان کرده اید ؟ آیا وظیفه معاونتهای سیاسی هدایت و حمایت فعالیت سیاسی بانشاط و سالم نیست ؟ آیا انحصار فضای رسانه ای در دو طیف سیاسی و جناحی چپ و راست موجب سهم خواهی بیش از حد آنان نخواهد شد؟ ....با تشکر
نا شناس 7 تير 1388
زنده باد مازندران زنده باد ساری ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.535 seconds.